Samozřejmě tu největší! 🙂 Kecáme. Záleží to na prioritách každého. Někdo potřebuje stabilní prostředí pro rozesílku stovek, tisíců i desetitisíců zpráv v co nejkratším čase, někdo má potřeby informačních SMS jiné.
My jsme své požadavky shrnuli v několika bodech, které jsme shrnuli v článku #3 Co jsme od SMS brány očekávali….
Co je to levná SMS brána a kde začíná drahá?
Levné je všechno to, co je pro vás v pohodě akceptovatelné. Rozhodovací mechanismus má každý jiný. Takže třeba utratit 2 tisíce za rok jenom proto, abych měl možnost odeslat zákazníkovi automatizovaně SMSku je drahé.
Ale investovat 2 tisíce Kč ročně za to, že mohu svým sto zákazníkům kdykoliv odeslat informační zprávu o stavu objednávky, stavu zakázky, upozornění na blížící se termín platby nebo termín akce a ráno v den akce jej upozornit znovu – to už jsou přidané hodnoty k zákaznické podpoře a budujete si tak vztahy se svými klienty.
Pro někoho může být levné předplatit si kredit na konkrétní počet poslaných SMS v daném období zpráv bez ohledu na to, zda je využije či nikoliv…
A pro někoho 1 Kč za každou zprávu v jakémkoliv množství může být super cena.
Zvážit si svá PRO a PROTI musí každý. Za nás je to komunikační výhoda. Zejména, když můžeme některé zprávy jednoduše automatizovat a posílat zákazníkům jako SMSky.
Pro koho je tedy SMS brána SMSkovač vhodný?
To se dozvíte ve stejnojmenném článku.