#3 Co jsme od SMS brány očekávali?

Rádi se zákazníky komunikujeme tak, aby informace měli rychle a jednoznačně potvrzené. A samosebou ideálně také tak, abychom i sami sobě ušetřili práci. Nejčastější a nejobvyklejší komunikační kanály jsou stále telefonní hovor, SMS a e-mail.

Jaká byla naše očekávání při hledání vhodné SMS brány?

  1. aby příjemce mohl snadno odpovědět
  2. aby příjemce získal informaci z centrálního čísla agentury
  3. abychom mohli využívat jediné zařízení pro „recepci“ a odpovědi mít na jednom místě (v jednom telefonu)
  4. abychom mohli nastavit jednoduché automatizace a odpovědi na přijaté zprávy
  5. abychom mohli zautomatizovat informace z objednávek a odesílat je zákazníkům
  6. abychom si mohli předem stanovit jasný rozpočet za službu
  7. abychom se nemuseli obávat o to, zda více přijatých zpráv od zákazníků nám prodraží měsíční vyúčtování a o kolik
  8. abychom měli i v zákaznické podpoře přehled přijatých zpráv od zákazníků 
  9. abychom mohli časem vyvinout i jednoduchý chatbot na SMSkách

Pro e-shopy / obce / podnikatele / firmy

SMS brána z vlastního Android mobilu.

Můžete ji automatizovat propojením přes API s možností automatického odpovídače.