Rádi se zákazníky komunikujeme tak, aby informace měli rychle a jednoznačně potvrzené. A samosebou ideálně také tak, abychom i sami sobě ušetřili práci. Nejčastější a nejobvyklejší komunikační kanály jsou stále telefonní hovor, SMS a e-mail.
Jaká byla naše očekávání při hledání vhodné SMS brány?
- aby příjemce mohl snadno odpovědět
- aby příjemce získal informaci z centrálního čísla agentury
- abychom mohli využívat jediné zařízení pro „recepci“ a odpovědi mít na jednom místě (v jednom telefonu)
- abychom mohli nastavit jednoduché automatizace a odpovědi na přijaté zprávy
- abychom mohli zautomatizovat informace z objednávek a odesílat je zákazníkům
- abychom si mohli předem stanovit jasný rozpočet za službu
- abychom se nemuseli obávat o to, zda více přijatých zpráv od zákazníků nám prodraží měsíční vyúčtování a o kolik
- abychom měli i v zákaznické podpoře přehled přijatých zpráv od zákazníků
- abychom mohli časem vyvinout i jednoduchý chatbot na SMSkách